مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 17:362015-08-28سياسي

بیمارستان مادر و کودک " شوشتری" شیراز به بهره برداری رسید


بیمارستان مادر و کودک " شوشتری" شیراز با حضور وزیر بهداشت و در راستای سیاست های ابلاغی جمعیتی مقام معظم رهبری و طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسید حسن هاشمی که صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت برای افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه درمانی وارد شیراز شده بود، پیش از ظهر در مراسم بهره برداری از بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز شرکت کرد.

بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز در راستای سیاست های ابلاغی جمعیتی مقام معظم رهبری و همچنین در قالب بسته ترویج زایمان طبیعی طرح تحول نظام سلامت، پس از 2 سال تعطیلی برای بازسازی اساسی بهره برداری شد.

در حال حاضر این بیمارستان پس از بازسازی، وارد عرصه خدمت رسانی به مردم و به ویژه مادران و کودکان شد، بیمارستان مادر و کودک شوشتری در زمینی به مساحت حدود 5300 متر مربع در دو ساختمان با زیربنایی به مساحت 1300 متر مربع در سال 1341 توسط شادروان محمد صادق شوشتری پایه گذاری شده است.

عملیات بازسازی بیمارستان جدید مادر و کودک شوشتری، در بهمن ماه 93 طی حکمی از طرف ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ گردید که در هفته دولت 1394 آماده بهره برداری شد.

افتتاح پروژه های عمرانی در بیمارستان ابن سینا شیراز افتتاح پروژه های عمرانی در بیمارستان ابن سینا شیراز با اعتبار بیش از یک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان مادر و کودک " شوشتری" شیراز به بهره برداری رسید

بیمارستان مادر و کودک " شوشتری" شیراز به بهره برداری رسید