مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 17:362015-08-28سياسي

فرماندار فاریاب عنوان کرد امنیت سیاسی و اقتصادی دغدغه اصلی دولت یازدهم


فرماندارشهرستان فاریاب از امنیت سیاسی و اقتصادی به عنوان مهمترین دغدغه های دولت یازدهم نام برد.

- " از فاریاب، بهرام امیری ظهر امروز در جمع مدیران و مردم این شهرستان از تلاش دولت برای حفظ و ارتقای امنیت سیاسی و اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: از گذشته تا به امروز فعالیت های زیادی علیه نظام انجام شد و هدف این فعالیت ها براندازی نظام بود.

وی بیان داشت: اما تمام این توطئه ها توسط مردم و همدلی آن ها و مدیریت و حمایت های مقام معظم رهبری خنثی شد و این نکته ای است که نظام جمهوری اسلامی که بر پایه ولایت فقیه استوار است را از دیگر انقلاب ها متمایز می کند.

امیری خاطرنشان کرد: خطاب به منتقدان دولت باید بگویم، دولت از انتقاد استقبال می کند اما انتقاد سازنده نه انتقادی که موجب تنش شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد با حمایت و همدلی مردم و مسئولان امنیتی با آن ها برخورد خواهیم کرد و دغدغه اصلی دولت ایجاد امنیت در کشور است.

امیری با ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم تصریح کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان فاریاب، اختصاص بودجه برای ساخت سایت اداری این شهرستان، اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و ترمیم راه روستایی، افتتاح طرح های آبیاری تحت فشار برای مبارزه با بحران کم آبی در شهرستان فاریاب، افتتاح سالن آموزش سلامت با اعتبار بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فاریاب عنوان کرد امنیت سیاسی و اقتصادی دغدغه اصلی دولت یازدهم

فرماندار فاریاب عنوان کرد امنیت سیاسی و اقتصادی دغدغه اصلی دولت یازدهم