مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 16:012015-08-28سياسي

اتمام دشمنی آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای خیالی باطل است


اینکه بعد از مذاکرات هسته ای دشمنی آمریکا با ما تمام شده خیال باطلی است، مسولان باید بیدار باشند، دولتمردان آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه خرمدره با اشاره به سالروز وفات آیت الله حائری یزدی اظهار داشت: تأثیرگذاری حرکت این شهید در تأسیس حوزه علمیه قم چنان بود که در حال حاضر علمای فراوانی در تمام دنیا منادی شیعه هستند و این به برکت حرکت خالصانه آیت الله حائری یزدی و حمایت مردم متدین بود.

وی ضمن گرامی داشت شهادت رییس علی دلواری تصریح کرد: این شهید گرانقدر هماهنگ با علمای دین در مقابل استکبار و استعمار ایستاد.

امام جمعه خرمدره هفته دولت را به دولتمردان ایران تبریک گفت و ابراز کرد: مسئولان، فرزندان این نظام هستند و باید انتقاد پذیر باشند ما همه خادم مردم هستیم و همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی خود را خدمتگذار مردم می دانست بر ما وظیفه است که خدمتگذار و قدردان اعتماد مردم باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم اتخاذ مواضع انقلابی صریح و بدون رودربایستی در مقابل دشمن عنوان کرد: باید دشمن شناس باشیم آمریکا در تمام دوران دفاع مقدس پشتیبان صدام بود، امروزه تحریم ها، ظهور گروه های تروریستی، تهاجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام دشمنی آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای خیالی باطل است

اتمام دشمنی آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای خیالی باطل است