مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:562015-08-28سياسي

امام جمعه خورموج: انگلیس همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است


بازگشایی سفارت انگلیس یکی از خطرات است و این پیر استعمار همواره دنبال مکر و حیله بوده و دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

- " از شهرستان دشتی، عبدالحسین مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه ای این شهر اقامه شد اظهار داشت: از برگزارکنندگان جشن زیر سایه خورشید و همکاری دستگاه ها با ستاد و مسجد امام رضا (ع) تشکر می کنم  به طوری که خدام رضوی در سفر به خورموج اذعان داشتند با شکوه ترین برنامه در سطح استان در خورموج برگزارشده است.

امام جمعه خورموج گفت: از خدمات رییس جمهور و مدیران دولت تشکر می کنم در 8 سالی که خدمت مردم هستم با کمترین چالشی بین مسئولین مواجه بوده ام و در 2 سال گذشته نیز اقدامات خوبی در شهرستان انجام گرفته و زیرساخت ها تقویت شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت با تشکر از اقدامات دولت در کاهش تورم پایان دادن به مذاکرات هسته ای به تحول در حوزه سلامت و خروج از رکود و پیشرفت علمی مسئولان را به توجه به دشمنی آمریکا و اهداف او متذکر شدند که در نقطه دشمن قرار نگیرند.

مصلح اضافه کرد: بازگشایی سفارت انگلیس یکی از خطرات است و این پیر استعمار همواره دنبال مکر و حیله بوده و دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خورموج: انگلیس همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

امام جمعه خورموج: انگلیس همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است