مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:512015-08-28سياسي

ادای احترام بانوان شاعر به مقام شهدا/ آفتابگردان ها به بهشت زهرا رفتند


صبح شعر حدیث حماسه امروز جمعه و همزمان با بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر ، با حضور شاعران شهرستان ادب و اعضای دوره آموزشی شعر آفتابگردانها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

- "، صبح شعر حدیث حماسه امروز جمعه و همزمان با هفته دولت مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، با حضور شاعران شهرستان ادب و اعضای دوره آموزشی شعر آفتابگردانها بر سر مزار این شهیدان و شهدای 72 تن در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

اعضای شهرستان ادب و چهارمین دوره آموزشی شعر افتابگردانها با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با شعر خوانی  و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین  در این مراسم با حضور در مرقد امام راحل با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مودب در این مراسم که که صبح امروز در قطعه 72تن بهشت زهرا برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم تاریخی ترین شهدا از حیث تاریخ هستند و شهادت متاعی است که بازار آن هیچگاه تعطیل نمی شود.

وی ادامه داد: درهای شهادت با انقلاب اسلامی و نفس امام راحل (ره)  بازتر شد و اگر امروز با خیال راحت در این مکان نشستیم و شعر می خوانیم به این دلیل است که فرزندان افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام بانوان شاعر به مقام شهدا/ آفتابگردان ها به بهشت زهرا رفتند

ادای احترام بانوان شاعر به مقام شهدا/ آفتابگردان ها به بهشت زهرا رفتند