مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:512015-08-28سياسي

نظارت شورای نگهبان شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات است


امام جمعه شیراز با بیان اینکه نظارت بر انتخابات وظیفه شورای نگهبان و متن قانون اساسی است، گفت: نظارت شورای نگهبان یک نظارت استصوابی است و شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات از جمله تایید و رد صلاحیت کاندیداها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر انتخابات های مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مراجعه به همه پرسی و آرای مردمی و تفسیر قانون را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات وظیفه شورای نگهبان و متن قانون اساسی است، افزود: نظارت شورای نگهبان یک نظارت استصوابی است و شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات از جمله تایید و رد صلاحیت کاندیداها می شود.

ایمانی با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: ازآغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 17 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از طریق گروه های تروریستی به شهادت رسیده اند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ایران اسلامی بیشترین قربانی ترور را داشته اما همواره متهم به حمایت از تروریسم شده است، بیان کرد: دولت صهیونیست ابرقدرت ترور در جهان است که سران استکبار و نظام سلطه از این دولت و گروه های تکفیری حمایت می کنند اما خود را طرفدار ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شورای نگهبان شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات است

نظارت شورای نگهبان شامل تمام مراحل اجرایی انتخابات است