مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:512015-08-28سياسي

امام جمعه یزد: دولتمردان سوابق انگلیس در ارتباط با ایران را فراموش نکنند


امام جمعه یزد با اشاره به گشایش سفارت انگلستان در ایران گفت: دولت در این زمینه باید حواسش را جمع کند و سوابق انگلیس در ارتباط با ایران را فراموش نکند.

- " از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش های دولت تدبیر و امید تقدیر کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در جلسه هیئت دولت ضمن تشکر از زحمات دولت، توصیه هایی داشتند که یکی از آنها گشایش اقتصادی بود.

وی بیان کرد: برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی و تبدیل کردن اقتصاد مقاومتی به فرهنگ، باید همه افراد جامعه و صنعتکاران و دست اندرکاران به موضوع گشایش اقتصادی توجه داشته باشند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: دولت ها باید علاوه بر توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی، به مسئله فرهنگ دینی نیز توجه کنند و در راستای تقویت آن تلاش کنند زیرا دشمن از طریق فاصله انداختن میان دین و نسل جوان و با استفاده از وسایل ارتباطی نظیر ماهواره و اینترنت به خانواده ها و جوانان ما ضربه می زند.

ناصری عنوان کرد: مسئله طلاق ها و عدم ازدواج جوان ها باید بررسی شود و با این بررسی ها مشخص می شود که عامل این مسائل، کار کردن دشمن بر اعتقادات جوانان و کمرنگ کردن روحیه توکل، ارتباط با خدا، صبر و بردباری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: دولتمردان سوابق انگلیس در ارتباط با ایران را فراموش نکنند

امام جمعه یزد: دولتمردان سوابق انگلیس در ارتباط با ایران را فراموش نکنند