مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:462015-08-28سياسي

بازدید مسئولان دیر از فعالیت کانون های اوقات فراغت کمیته امداد


صبح امروز مسئولان شهرستان دیر به مناسبت هفته دولت از کانون های اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی در دیر و همچنین از خانواده های توانمند این نهاد بازدید کردند.

- " از دیر، فرماندار شهرستان دیر فعالیت های کمیته امداد در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی خانواده های نیازمند قابل تقدیر و ستایش خواند و افزود: همه ما مسئولین و خیرین باید دست به دست هم داده و در جهت رفع محرومیت زدایی حساس بوده و گام های مؤثر در این راه برداریم.

  حمزه اعتماد ضمن تأکید بر تقویت خانواده های محروم به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: توانمندسازی مددجویان و افراد تحت پوشش در زمینه های فرهنگی و اقتصادی باید یکی از اولویت های مهم این نهاد در شهرستان دیر باشد.

  وی با تقدیر از زحمات  کارکنان این مجموعه در رسیدگی به امورات اقشار آسیب پذیر جامعه ادامه داد: نهاد کمیته امداد به تدبیر هوشمندانه و عالمانه امام راحل تأسیس شد و چندین سال است که همگی ما شاهد خدمات و برکات ارزشمند این نهاد مقدس در سطح جامعه هستیم.

  فرماندار شهرستان دیر در حاشیه بازدید از مغازه یکی از خانواده های توانمند کمیته امداد امام در بین مسئولان ضمن تأکید بر حمایت از این خانواده ها گفت:همه ادارات در شهرستان با نهایت توان در کنار کمیته امداد امام خمینی باشند و با فراهم آوردن امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان دیر از فعالیت کانون های اوقات فراغت کمیته امداد

بازدید مسئولان دیر از فعالیت کانون های اوقات فراغت کمیته امداد