مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:412015-08-28ورزشي

کسب امتیاز بازی های خانگی اولویت تیم فوتبال شهرداری اردبیل است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: کسب 3 امتیاز بازی های خانگی از اولویت های تیم فوتبال شهرداری اردبیل است و این تیم فردا برای برد مقابل تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در سومین بازی خود از لیگ دسته یک کشور فردا در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان می رود و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای کسب 3 امتیاز این بازی هم قسم شده اند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل هنوز به آمادگی کاملی دست نیافته است، گفت: در بازی فردا مقابل تیم فوتبال گیتی پسند مجید خدابنده لو و ابراهیم پورافکن به دلیل مصدومیت قادر به بازی نخواهند بود و امیدواریم بقیه بازیکنان تیم جای این بازیکنان کلیدی را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: بازی های تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان را آنالیز کردیم و فردا با برنامه ریزی منسجم و تاکتیکی به مصاف این تیم خواهیم رفت و امیدواریم با حمایت هواداران اردبیلی سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم و از زمین بازی خارج شویم.

ربیعی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دو بازی گذشته خود بسیار موفق ظاهر شده است و توانسته در مقابل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب امتیاز بازی های خانگی اولویت تیم فوتبال شهرداری اردبیل است

کسب امتیاز بازی های خانگی اولویت تیم فوتبال شهرداری اردبیل است