مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 15:052015-08-28بين الملل

کشته شدن یک هکر انگلیسی عضو داعش در سوریه


منابع انگلیسی روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که یکی از اتباع انگلیس به نام 'جنید حسین' که از هکرهای شناخته شده داعش یاد می شد، در سوریه توسط نیروهای آمریکایی کشته شده است.

- منابع انگلیسی روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که یکی از اتباع انگلیس به نام جنید حسین که از هکرهای شناخته شده داعش یاد می شد، در سوریه توسط نیروهای آمریکایی کشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این منابع به نقل از مقامات آمریکایی گزارش دادند که جنید حسین در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین این کشور ، در سوریه به قتل رسیده است.

به گفته منابع یاد شده، جنید حسین که ساکن بیرمنگام بوده در سال 2013 میلادی در سن 20 سالگی به سوریه گریخته بود و از نیروهای باارزش گروه تروریستی داعش بوده است.

روزنامه گاردین در این مورد نوشت: جنید حسین که به نام ابوحسین البریتانی معروف بود بیش از یک هکر رایانه بوده و از عناصر کلیدی داعش در حوزه سایبر شمرده می شده است.

این روزنامه افزود: بعد از جان جهادی یا جان قصاب که به دلیل بریدن سر گروگان های غربی معروف شد، حسین جنید از شناخته شده ترین انگلیسی های داعشی بشمار می آید.

گاردین نوشت: یک سخنگوی دولت انگلیس گفته است که ما از گزارش های منتشرشده در مورد کشته شدن یک تروریست داعشی در جریان حملات هوایی ائتلاف آگاه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن یک هکر انگلیسی عضو داعش در سوریه

کشته شدن یک هکر انگلیسی عضو داعش در سوریه