مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 14:062015-08-28اجتماعي

34 مدرسه توسط خیران در اردبیل احداث می شود


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: با همت خیرین 34 مدرسه در قالب 148 کلاس درس در مناطق مختلف استان اردبیل احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جواد قرآن نویس صبح امروز در دیدار با نخبگان استان اردبیل اظهار داشت: تا کنون خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل 338 مدرسه را در قالب یک هزار و 447 کلاس تحویل آموزش و پرورش استان داده اند و رفته رفته خیرین در ساخت مدرسه از دولت پیشی می گیرند و حضور خیرین اردبیلی در مدرسه سازی زبان زد خاص و عام است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در طول دو سال انقلاب عظیمی در احداث مدرسه ایجاد کرده اند گفت: توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی یکی از راهکارهای توسعه کشور است که می تواند آینده کشور را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تضمین کند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بیان کرد: یکی از اولویت های اساسی مجمع خیرین مدرسه ساز استان احداث مدرسه در مناطق محروم و مرزی و روستایی است که در این راستا با همت دولت و خیرین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و بیشتر مناطق محروم ومرزی از فضاهای آموزشی استاندارد برخوردار شده اند.

قرآن نویس بیان کرد: مرحوم حسن علی علیپور خیر مدرسه ساز اردبیلی گام بسیار بزرگی در توسعه فضاهای آموزشی و علمی در استان اردبیل داشت و هم اکنون خیرین بزرگی همچون مالک جع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 مدرسه توسط خیران در اردبیل احداث می شود

34 مدرسه توسط خیران در اردبیل احداث می شود