مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 12:462015-08-28سياسي

امام جمعه برازجان: مسئولان مراقب توطئه های استعمار پیر انگلیس باشند


مسئولان باید مراقب توطئه های استعمار پیر انگلیس باشند.

- " از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوا و پرهیزگاری موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود.

وی به مناسبت های مهم هفته اشاره کرد و با تسلیت سالروز شهادت آیت الله حکیم افزود: آیت الله حکیم رییس مجلس اعلای عراق بود و در هفتم شهریور به شهادت رسید و یاد و نام این شهید والامقام را گرامی می داریم.

امام جمعه برازجان با اشاره به هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر به نقش استعمار در مشکلات نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: استعمار در عقب ماندگی و ایجاد مشکلات در کشورهای اسلامی بسیار نقش آفرین است و باید دقیق موشکافی شود.

مصلح در ادامه به اقدامات استعمار در کشورهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: حضور فیزیکی در تمام کشورهای اسلامی، روی کار آوردن حاکمان نامطلوب، مطالعه دقیق بر روی فرهنگ مسلمانان، مقابله با اشخاص و گروه های مسلمان و به غارت بردن ذخایر مادی مسلمانان از جمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: تسلط بر مراکز نظامی مسلمانان، دامن زدن به اختلافات قومی، تجهیز گروه های وهابیت و تروریستی، تاسیس رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و طراحی اختلافات مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه برازجان: مسئولان مراقب توطئه های استعمار پیر انگلیس باشند

امام جمعه برازجان: مسئولان مراقب توطئه های استعمار پیر انگلیس باشند