مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 12:412015-08-28اقتصادي

ساخت خط آهن گرگان ـ مشهد آبان ماه امسال آغاز می شود


با انجام مناقصه و اقدامات اولیه انجام شده، ساخت خط آهن گرگان ـ مشهد آبان ماه امسال از گرگان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسن صادقلو در مراسم افتتاح طرح های عمرانی هفته دولت شهرتان گنبدکاووس اظهار داشت: براساس مصوبه سفر هیئت دولت به استان گلستان مقدمات احداث خط آهن گرگان ـ مشهد انجام شده و کلنگ زنی آن در آبان ماه آغاز می شود.

وی افزود: در مرحله نخست 24 کیلومتر ریل گذاری انجام می شود و با عبور این خط آهن از شهرستان گنبدکاووس و روستاهای آن زمینه رشد و توسعه آن ها را نیز ایجاد خواهد کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گلستان و ارائه آن در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی و استقرا سکوی حفاری جهت اکتشافات گاز و میعانات گازی در منطقه صوفی کم، احداث کارخانه GTTP و تولید پروپیلن از گاز طبیعی با موافقت ویژه وزیر صنعت معدن و تجارت و احداث کارخانه فولاد با ظرفیت 2میلیون تن در شهرک پتروپالایش منطقه آزاد از دیگر برنامه های مهم دولت در استان گلستان است.

صادقلو افزود: تدوین اسناد توسعه 1404 و 1414 و آمایش سرزمین و توسعه روستا و سند جامع امنیتی استان، بهره برداری از پروژه های اقتصادی و عمرانی دولت در سال 92 ، 2 هزار و 131پروژه را با 549 میلیارد تومان، در سال 93 ، یک هزار و 523 پروژه با 938 میلیارد تومان و در سال 94 ، 781 پروژه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خط آهن گرگان ـ مشهد آبان ماه امسال آغاز می شود

ساخت خط آهن گرگان ـ مشهد آبان ماه امسال آغاز می شود