مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 12:312015-08-28اجتماعي

استاندار اصفهان: مترو اساسی ترین راه کاهش آلودگی هوا است


یکی از اساسی ترین راه های کاهش آلودگی هوا راه اندازی مترو است.

- " در اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 2 مترو اصفهان با اشاره به تعطیلی چندباره مدارس به دلیل آلودگی هوا گفت: تا کنون چندین طرح مختلف در زمینه کاهش آلودگی هوا در سازمان های مختلف وجود داشته که متأسفانه روی میز مدیران خاک می خورد اما قرار بر این شد تا این طرح ها در مدت 3 ماه تجمیع شوند.

وی با اشاره به آلودگی هوای شهر اصفهان تأکید کرد: بر اساس مطالعات انجام شده توسط سازمان هواشناسی و آلودگی هوا، 30 درصد از آلودگی هوای اصفهان مربوط به صنایع، کارخانجات و مراکز صنعتی و 70 درصد از آلودگی مربوط به وسایل نقلیه است که یک از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تأثیر این آلودگی بر سه نسل آینده خبر داده است.

استاندار اصفهان در ادامه تأکید کرد: یکی از اساسی ترین راه های کاهش آلودگی هوا راه اندازی مترو است که متأسفانه نبود مدیریت قوی در اجرای پروژه متروی اصفهان یکی از مهمترین دلایل کند بودن سرعت تکمیل این پروژه بوده که از این پس مدیریت آن را بر عهده شخص دیگری گذاشتیم.

وی با اشاره به مشکلات میراث فرهنگی در اصفهان خاطرنشان کرد: دومین مشکل در اصفهان مشکل میراث فرهنگی این شهر است چرا که هر کلنگی که برای پروژه ای زده می شد، پیمانکار به یک اثر باستانی برخورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: مترو اساسی ترین راه کاهش آلودگی هوا است

استاندار اصفهان: مترو اساسی ترین راه کاهش آلودگی هوا است