مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 شهریور 1394 ساعت 07:252015-08-28اجتماعي

مه گرفتگی در استان های اردبیل و مازندران


پلیس راهور نیروی انتظامی از مه گرفتگی در استان های اردبیل محور خلخال اسالم و مازندران در ارتفاعات گدوک و کندوان خبر داد و با توجه به کاهش دید، - رعایت احتیاط لازم از طرف رانندگان در این محورها را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری راهور نیروی انتظامی، همچنین در استان خوزستان محورهای سربندر آبادان، سربندر رامشیر و سربندر هندیجان گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

این گزارش می افزاید، در بیشتر محورهای استان های مازندران و گیلان و خراسان رضوی محور قوچان چناران بارش پراکنده باران گزارش شده و ترافیک در محور کرج چالوس از ابتدای محور تا سد امیرکبیر، باند شمالی آزادراه تهران کرج محدوده اتمسفر تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین اعلام شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

همچنین سازمان هواشناسی تهران با ارسال اطلاعیه ای به ایرنا اعلام کرد که با گذر سامانه بارشی از عرض های شمالی، در بعدازظهر روز شنبه هفتم شهریورماه در ارتفاعات استان تهران به ویژه در شهرهای فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی در استان های اردبیل و مازندران

مه گرفتگی در استان های اردبیل و مازندران