مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 23:012015-08-27سياسي

هدفم از موسیقی، شناساندن بین المللی اهل بیت(ع) است


خواننده نخستین آلبوم موسیقی چند زبانه تشیع گفت: رسانه ها به ویژه موسیقی ما در بعد بین المللی درباره اهل بیت(ع) خیلی کم کار کردند و هدفم از روی آوردن به موسیقی شناساندن اهل بیت (ع) در بعد بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ظرفیت هنر و به ویژه هنر موسیقی در انتقال ارزش ها برکسی پوشیده نیست اما مهم به کارگیری این هنر با دربرگیری وسیع است.

سی و اندی سال از انقلاب اسلامی می گذرد و بسیاری از ترانه ها با مفاهیم انقلابی و دینی خوانده شده که بسیار هم ارزشمند بودند اما تاکنون آلبوم موسیقی که به بیان ایدئولوژی مذهب شیعه در بعد بین المللی بپردازد، ساخته نشده است.

دانیال راد جوان هنرمند شیرازی متولد سال 69 است.

وی پس از آنکه کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته الهیات گرفته، با یک دغدغه تبلیغی به طور جدی وارد عرصه موسیقی شده و نخستین آلبوم موسیقی بین المللی و چند زبانه شیعه را روانه بازار کرده است.

این آلبوم با 8 ترک انگلیسی و یک ترک فارسی با نام "پایونیر" یا پیشقراول به بیان ویژگی های شخصیتی امام حسین(ع) می پردازد و به گفته راد یک ترک آن با نام "هیرو" یا قهرمان در روز میلاد امام حسین(ع) مورد استقبال 950 نفر از غیرمسلمانان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفم از موسیقی، شناساندن بین المللی اهل بیت(ع) است

هدفم از موسیقی، شناساندن بین المللی اهل بیت(ع) است