مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 14:302015-08-27سياسي

ابتکار: بحران آب در 300 دشت کشور


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ارایه لایحه ارزیابی زیست محیطی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در کنار این لایحه توجه به حفاظت از تالاب ها، - خاک و هوای پاک نیز در دستورکار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، معصومه ابتکار در شورای اداری استان سمنان بهینه سازی مصرف انرژی، حفاظت از منابع و ذخایر سوخت های فسیلی، کاهش آلودگی و گازهای گلخانه ای را جزو مهمترین برنامه های دولت خواند و گفت: پدیده تغییر آب و هوا و اقلیم سبب بروز اتفاقات ناگواری از جمله کاهش بارندگی و افزایش دما در ایران، بخشی از هند و چین و برخی کشورهای دیگر شده است که نیاز به پیگیری جدی و همت بالا دارد.

اصلاح الگوی آبیاری از اقدامات موثر در مصرف بهینه آبمعاون رییس جمهور حوادث غیرمترقبه مانند سیل و آتش سوزی در سال گذشته را کنترل شده اعلام کرد و گفت: مناطق از دست رفته از طریق آتش سوزی در سال های گذشته کاهش یافته است؛ این پدیده مختص کشور ما نیست و کشورهایی که سرمای شدید دارند نیز دچار آتش سوزی جنگل می شوند.

ابتکار، افزایش گازهای گلخانه ای در کشور را موجب آسیب زیاد به محیط زیست دانست و افزود: اصلاح الگوی آبیاری از دیگر اقداماتی است که برای حفاظت از آب و خاکی که زندگی بشر وابسته به آنها است در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: بحران آب در 300 دشت کشور

ابتکار: بحران آب در 300 دشت کشور