مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 17:102015-08-25ورزشي

فوتبال ایران فقط هزینه دارد


اعضای هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس در جلسه ای بر ضرورت رسیدگی مسئولان فوتبال به موضوعاتی همچون اشتباهات فاحش داوری، وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال٬ حق پخش مسابقات٬ خصوصی سازی نشدن باشگاه ها و بسیاری دیگر از دغدغه های این رشته تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت٬ جلسه سید شریف حسینی و محمد دامادی دو عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با مسئولان سازمان لیگ فوتبال که صبح امروز(سه شنبه) برگزار شد، نخستین گام بررسی بحران فوتبال کشور در مجلس بود.

سید شریف حسینی در ابتدای این جلسه که درآن مهدی تاج رییس سازمان لیگ٬ غلامرضا بهروان عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس لیگ آزادگان٬ کاظمی دبیر سازمان لیگ و حاج جعفری عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند٬ گفت: باتوجه به شرایطی که در فوتبال ایجاد شده به دنبال این هستیم شرایطی ایجاد کرده تا ابهامات رفع شده و به سوالات بسیاری از مردم به صورت واضح پاسخ داده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن بحث داوری در رسانه ملی بین رؤسای گذشته و حال فدراسیون فوتبال عنوان داشت: در این گفت و گو به سوالات مردم به صورت شفاف پاسخ داده نشد٬ اگر سهوی در اشتباهات داوری وجود دارد برای مردم مطرح شود٬ خواسته نمایندگان ملت در فراکسیون ورزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایران فقط هزینه دارد

فوتبال ایران فقط هزینه دارد