مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 مرداد 1394 ساعت 15:452015-08-22اقتصادي

فردا ؛ آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان در تهران


بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود فردا با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، رییس کل سازمان توسعه و تجارت ایران، رییس مرکز ملی فرش ایران، هنرمندان و فعالان حوزه فرش دستباف آغاز بکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ در این نمایشگاه که به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه ای نسبت به دوره های قبل دارد، بیش از 700 شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه ای از قالی دستباف، مهم ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

در بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه، گلیم و تابلو فرش های مختلف عرضه می شود و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار خوهند داد.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 30 هزار مترمربع برپا می شود و کل فضای سایت نمایشگاه بین المللی تهران را زیر پوشش قرار می دهد و همزمان با این نمایشگاه ، نمایشگاه دیگری برگزار نخواهد شد.

حضور بیش از 60 نفر بازرگان خارجی، برگزاری نشست تخصصی با حضور تجار و بازرگانان ، نشست تخصصی آشنایی صادرکنندگان با خدمات صندوق ضمانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ؛ آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان در تهران

فردا ؛ آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان در تهران