مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 13:452015-08-17بين الملل

سفر قریب الوقوع هیئت عالی رتبه حماس به تهران و قاهره


منابع رسانه ای فلسطینی اعلام کردند که هیئتی عالی رتبه از حماس به قاهره و سپس تهران سفر خواهد کرد تا مفاد توافق آتش بس در غزه را با مقامات دو کشور بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه هاآرتص به نقل از برخی منابع ترک نوشت که خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش حماس هفته گذشته در سفری به آنکارا با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در پشت درهای بسته نشستی را برگزار و طی آن درباره امکان ایجاد بندر در نوار غزه و بازگشایی گذرگاه دریایی متصل به بندری در شمال قبرس که تحت کنترل ترکیه در این جزیره است، بحث و گفت وگو کرد.

در همین رابطه روزنامه الرساله چاپ غزه روز گذشته به نقل از پرفسور یاسین اقطای مشاور نخست وزیر ترکیه و نایب رییس حزب عدالت و توسعه این کشور نوشت که در جریان سفر اخیر خالد مشعل به آنکارا، تلاش های این جنبش در خصوص مذاکرات مربوط به آتش بس با رژیم اشغالگر و نیز تعهدات جدید ترکیه درباره نوار غزه بررسی شد.

وی افزود: سفر رهبران حماس به ترکیه برای رایزنی درباره پاره ای از مسائل از جمله تحولات مربوط به گفت وگوهای ترکیه و اسراییل بر سر اختلافات بوجود آمده پس از حادثه کاروان امدادرسانی مرمره آبی به غزه و نیز بررسی تلاش های صورت گرفته در رابطه با توافق آتش بس بین حماس و رژیم اشغالگر، صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قریب الوقوع هیئت عالی رتبه حماس به تهران و قاهره

سفر قریب الوقوع هیئت عالی رتبه حماس به تهران و قاهره