مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 15:352015-08-05اقتصادي

آیین نامه قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها در دولت تصویب شد


آیین نامه قیمت خوراک پتروشیمی های بالادستی گاز و مایع با هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره تولید در هیئت دولت به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت"، هیأت دولت در جلسه امروز خود که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، همچنین در این جلسه هیات دولت، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون هدفمند کردن یارانه ها نیز تصویب شد.

به موجب این آیین نامه، واحدهای تولیدکننده مواد پایه (بالادستی) پتروشیمی داخلی با هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره تولید در محصولات میانی و نهایی به عنوان صنایع مشمول تخفیف در قیمت خوراک های گاز و مایع مصرفی معرفی و نیز میزان تخفیف پلکانی هر یک از واحدها بر اساس دسته بندی آنها در مناطق گوناگون تعیین شد.

اختصاص مبلغ 93 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی، ایمن سازی و مقاوم سازی برخی بیمارستان ها و افزایش سرمایه شرکت ارتباطات زیر ساخت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

یک مقام مسئول در وزارت نفت پیش از این در گفت وگو با فارس گفته بود: در وزارت نفت آیین نامه تخفیف را آماده کرده ایم، اما قیمت مبنا 13 سنت است و قیمت مبنا تغییر نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها در دولت تصویب شد

آیین نامه قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها در دولت تصویب شد