مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 15:202015-08-05بين الملل

نقش مؤثر زنان سوری در نبرد با داعش در حسکه+عکس


زنان سوری نقش بسیار مهمی را در عملیات های نظامی، جنگ شهری، درمان مجروحان و انجام امور تدارکاتی برای آزادی شهر حسکه از چنگ تروریست ها ایفا کردند.

- "، سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: زنان شهر حسکه سوریه، با رشادت های خود نقش مهمی را در آزادسازی این شهر از چنگ تروریست های داعش ایفا کردند.

خبرگزاری "هاوار" عراق در این باره گزارش داد، زنان شهر حسکه از اولین روز اشغال شهرشان توسط گروهک های تروریستی با تشکیل گروهان های نظامی، نیروهای امدادی و تدارکاتی وارد جنگ با اشغالگران شدند.

زنان حسکه با عضویت در احزاب و گروهک های نظامی کرد، ضمن حضور در خط مقدم جبهه نبرد با داعش به دفاع خیابانی از منازل، مردم و مقابله با نفوذ تروریست ها پرداختند.

زنان سوری هم چنین علاوه بر تشکیل گروه های امداد و نجات و پرستاری و درمان رزمندگان مجروح، با راه اندازی آشپزخانه ای، وظیفه تهیه غذا برای نیروهای نظامی مدافع کل شهر را بر عهده گرفته اند.

در ادامه تصاویری را از شیر زنان حسکه مشاهده می کنید: مطلب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و انتهای پیام/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر زنان سوری در نبرد با داعش در حسکه+عکس

نقش مؤثر زنان سوری در نبرد با داعش در حسکه+عکس