مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 14:412015-08-05فرهنگي

مجوز اکران فیلم های زیر 60 دقیقه ای در استان زنجان صادر می شود


معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان زنجان از اکران فیلم در فرهنگسراهای استان زنجان خبر داد و گفت: مجوز اکران فیلم های زیر 60 دقیقه ای در استان زنجان صادر می شود.

- " اظهار داشت: با وجود کمبود سینما در استان زنجان در تلاشیم اکران فیلم در فرهنگسراها را راه اندازی کنیم که در این راستا مجوزهای لازم برای تولید فیلم توسط هنرمندان فعال در این عرصه صادر می شود.

وی با اشاره به اکران فیلم های زیر 60 دقیقه ای در فرهنگسراهای استان زنجان عنوان کرد: فیلم های تولید شده توسط هنرمندان بومی در فرهنگسراها اکران می شود و در این راستا هریک از فرهنگسراهای استان دیجیتالی می شوند.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم تصریح کرد: در کنار اکران فیلم های تولید شده توسط هنرمندان بومی جلسات نقد و بررسی آثار اکران شده نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به صدور مجوز برای ساخت مستند با موضوع زندگی حسین منزوی تصریح کرد: با صدور مجوز حمایت های لازم برای تولید فیلم های کوتاه و بلند توسط هریک از هنرمندان و فعالان عرصه فیلم استان زنجان وجود دارد.

کرمی با بیان اجرای برنامه مرور آثار فیلمسازان مطرح کشور ابراز کرد: مطابق رایزنی های انجام شده با چندین کارگردان و بازیگر مطرح کشور اواخر شهریور ماه و یا در سه ماهه سوم و چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اکران فیلم های زیر 60 دقیقه ای در استان زنجان صادر می شود

مجوز اکران فیلم های زیر 60 دقیقه ای در استان زنجان صادر می شود