مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 14:202015-08-05حوادث

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: واژگونی پژو 3 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت


رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در حادثه رانندگی محور جنوب سیستان و بلوچستان سه نفر فوت و چهار نفر مجروج شدند.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کورسی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 178 محور ایرانشهر - بم محور دلگان فرعی ذهکلوت، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شد.

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو 405 حامل اتباع بیگانه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده و سه سرنشین در دم فوت کرده و چهار نفر مجروح شده که توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه محورهای جنوب استان دوطرفه هستند، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست که از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری و با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو تردد کنند تا سفری ایمن و به دور از حادثه داشته باشند.

انتهای پیام/3139/ب دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: واژگونی پژو 3 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: واژگونی پژو 3 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت