مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 13:302015-08-05بين الملل

سی بی اس: توافق هسته ای ایران، کنگره آمریکا را به کوره ای داغ تبدیل کرده است


ربکا کاپلان در وب سایت سی بی اس نیوز می نویسد، آغاز تعطیلات تابستانی در پایان هفته جاری سبب شده است کنگره به کوره ای داغ تبدیل شود و موافقان و مخالفان توافق هسته ای تلاش می کنند پیش از خروج سناتور ها از واشنگتن رایزنی های خود را انجام دهند و ادامه تبلیغات را در حوزه های انتخابیه پی گیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، اوباما سه شنبه با رهبران سازمان های یهودی-آمریکایی نشستی برگزار می کند و در همین روز نتانیاهو با روسای سازمان های مهم و فدراسیون های یهودی آمریکایی دیدار می کند.

چهارشنبه اوباما با مردم آمریکا درباره توافق گفتگو می کند و کمیته بانکداری سنا تلاش خواهد کرد بیشتر درباره لغو تحریم های ایران در چارچوب توافق اطلاعاتی به دست آورد.

رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه اعلام کردند رای لازم را برای رد رسمی توافق در اختیار دارند، اما هنوز مشخص نیست می توانند آن اندازه رای به دست آورند که وتوی رییس جمهور بی اثر شود.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید، دوشنبه گفت اطمینان دارد رای کافی برای حفظ وتوی رییس جمهور در مجلس نمایندگان وجود دارد.

ارنست به خبرنگاران یادآور شد، وقتی چارچوب توافق اوایل سال جاری مشخص شد، یکصد و پنجاه دموکرات نامه ای در حمایت از آن امضا کردند و این نمایندگان هنوز در مجلس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی بی اس: توافق هسته ای ایران، کنگره آمریکا را به کوره ای داغ تبدیل کرده است

سی بی اس: توافق هسته ای ایران، کنگره آمریکا را به کوره ای داغ تبدیل کرده است