مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 13:262015-08-05دانش

مشکل جذب دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال حل می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به قول مساعد مسئولان گفت: مشکل جذب دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال حل می شود.

- دادگر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" در خصوص عدم استخدام دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان گفت: طبق قولی که داده بودم در حاشیه جلسه هیئت امنای دانشگاه این مسئله را با دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین جاشین دکتر نوبخت آقای واعظ مهدوی بیان کردیم و طبق صحبت های انجام شده قول مساعد داده شد.

وی افزود: در مشکل ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان دغدغه اصلی مسئولان یکسری ابهامات است که برای سازمان مدیریت وجود دارد و قرار شد وزارت آموزش و پرورش این ابهامات را برطرف کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در ادامه به تشریح ابهامات پرداخت و گفت: ابهاماتی چون توجه ویژه به مناطق محروم و توجه ویژه به بومی گزینی از جمله مسائلی است که قرار شده وزارت آموزش و پرورش طی یک گزارش به سازمان مدیریت ابلاغ کند.

وی درباره اختلاف نظر کلی گفت: اختلاف نظر همچنان بر سر نحوه جذب دانشجو به قوت خود باقی است ولی با رایزنی هایی که انجام شد قرار شده است هر گونه تغییری برای ورودی های جدید انجام شود چرا که این افراد با دغدغه تعلیم دانش آموزان این رشته را انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جذب دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال حل می شود

مشکل جذب دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال حل می شود