مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:462015-08-05سياسي

دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت مرور شود


فرماندار شبستر هفته دولت را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا دانست و گفت: در هفته دولت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید مرور شود.

- " از شبستر، سیدسعید کاشانی در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان شبستر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، اظهار داشت: سال 60 یادآور خاطرات تلخ و غم انگیز است، چرا که در این سال دشمن توطئه های مختلفی بر علیه نظام طرح ریزی کرد و به شهادت رساندن رجایی و باهنر که نماد ساده زیستی و خدمت خالصانه و صادقانه بودند از جمله آنها بود.

فرماندار شبستر با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای شاهد انفعال و استیصال قدرت ها در مقابل نظام جمهوری اسلامی بودیم، افزود: ثابت شد که ملت ما با الگوگیری از امام حسین(ع) تسلیم شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات هسته ای، تمامی دولت ها تلاش کردند و این به جناح و گروه خاصی مربوط نمی شود، مشعلی که روشن شده بود، دست به دست داده شده و با تلاش و فعالیت این دولت به خط پایان رسید.

کاشانی با تاکید بر اینکه دشمن هنوز از دشمنی خود دست برنداشته است، گفت: خوی استکباری در ذات شیطان بزرگ است و استکبارستیزی ما هم چنان ادامه دارد.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا دانست و اظهار کرد: در هفته دولت دستاوردهای نظام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت مرور شود

دستاوردهای نظام اسلامی در هفته دولت مرور شود