مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:462015-08-05سياسي

واکنش هنرمندان به توهین روزنامه آفتاب یزد به بهنوش بختیاری


این اظهارات ناشی از بی منطقی است/ درخشنده: رسانه نباید خودش مروج بی اخلاقی باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سایت آوینی فیلم نوشت: برخی مواقع چرخش روزگار به سراغ رسوا شدگان عالم ادعا می رسد تا آن چه را عمری در صفحات نوشتار و نگاه غمازانه در باب حق دموکراسی خواهی و آزادی طلبی به سینه می زدند، در رسیدن به جام حقیقت، رنگی دیگر از خود را نشان دهد.

این نوع سیاسی کاری گروهی به اصطلاح فرهنگ مدار که هیچ عقیده ای غیر از نگاه تاب دار خود را در فضای گفت و گو پذیرا نیستند، نه تنها در چرخه انتخابات سیاسی بلکه در محضر فضای هنری بازخورد منفی خود را با برچسبی مشخص چون " بی اخلاقی رسانه ای" نشان داده است.

ماجرا از برنامه آدینه روز فرزاد حسنی در رادیو جوان آغاز شد، وقتی در گفت و گوی ساده و صمیمی بهنوش بختیاری با مردم به مساله ای اشاره شد که یک بندش همان مرزبندی برخی ها مبنی بر عدم همراهی با جشن بزرگ هسته ای بود! در این برنامه از دهان این بانوی بازیگر درآمد و از آینده اش گفت و آن جا که به آرزویش مبنی بر ادامه تحصیل رسید، ادامه داد: "دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد! " همین چند کلمه مختصر در قالب یک جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنرمندان به توهین روزنامه آفتاب یزد به بهنوش بختیاری

واکنش هنرمندان به توهین روزنامه آفتاب یزد به بهنوش بختیاری