مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 11:352015-08-05بين الملل

کاخ آرزوهای آمریکایی زیر بُرد موشک های ایرانی


پس از پایان مذاکرات ایران و 1+5 دولتمردان آمریکایی سخنانی تهدیدآمیز علیه کشورمان به زبان راندند که فرماندهان نظامی کشورمان پاسخ این تهدیدات را داده اند.

- ما می توانیم اگر بخواهیم و انتخاب کنیم، ارتش آنها(ایران) را از بین ببریم؛ این جمله ای است که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اندکی پس از پایان مذاکرات ایران و 1+5 در گفت وگو با روزنامه نیویورک تایمز مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس اما این تنها سخن تهدیدآمیز دولتمردان آمریکایی علیه کشورمان پس از توافق نیست، جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز اظهار داشت: گزینه نظامی هنوز از روی میز برداشته نشده و می توانیم آن را در دست بگیریم .

همچنین اشتون کارتر وزیر دفاع این کشور در سخنان مخاصمه جویانه ای اعلام کرد: این توافق خوب است چون هیچ پیشگیری از گزینه نظامی آمریکا علیه ایران انجام نمی دهد .

بی شک با توجه به سابقه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی، این سخنان جای تعجب ندارد و نباید از گرگ انتظار دوستی داشت، اما نکته اینجاست که این سخنان می تواند تلنگری باشد برای کسانی که فکر می کنند آمریکا دست دوستی با ملت ایران دراز کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا نیز در یکی از سخنان خود در جمع فرماندهان نیروهای مسلح از استراتژی تهدید در برابر تهدید سخن گفت و حالا این فرماندهان نظامی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ آرزوهای آمریکایی زیر بُرد موشک های ایرانی

کاخ آرزوهای آمریکایی زیر بُرد موشک های ایرانی