مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:462015-08-05سياسي

177 هکتار از بافت شهری تویسرکان فرسوده است


رییس عمران و بهسازی شهری همدان با اعلام اینکه 177 هکتار از مساحت تویسرکان بافت فرسوده است، گفت: سند ملی راهبردی بازآفرینی و پایدار شهری تویسرکان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا قرایی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان تویسرکان، با اشاره به سند راهبردی بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء، بهسازی و نوسازی شهری، اظهار داشت: این سند با هدف جلب همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های ذیربط در فرایند بازآفرینی پایدار شهری و به منظور حفظ حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت زندگی، بازیابی هویت شهری و اعمال حکمروایی محلی به تصویب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه اهداف سند راهبردی در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشخص شده است، تصریح کرد: این سند در جهت راهبردی، مدیریت یکپارچه و ایجاد وحدت رویه بین کلیه عوامل مرتبط در سطح ملی و محلی با رویکرد ضوابط شهرسازی معماری ایرانی ـ اسلامی توسط وزارت راه و شهرسازی و با هماهنگی وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای عالی استان ها تهیه و به استناد اصل 138قانون اساسی، به تصویب هیئت دولت رسیده است.

قرایی بیان کرد: این سند مرجع تعاریف مشترک، اهداف، اصول، راهبردها و سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه احیاء بهسازی و نوسازی شهری و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

177 هکتار از بافت شهری تویسرکان فرسوده است

177 هکتار از بافت شهری تویسرکان فرسوده است