مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:412015-08-05سياسي

توافق با ایران عرصه تاخت وتاز دموکرات ها


دولت جمهوری اسلامی اساسا فرصت این را نخواهد داشت که به رصد لحظه به لحظه صحبت های اوباما و سایر مسئولان ایالات متحده که بیشتر مصرف داخلی دارند بپردازد و به آنها پاسخ دهد.

- حسن عابدینی، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بااشاره به اظهارات اخیر اوباما رییس جمهور ایالات متحده مبنی بر اینکه در ایران دیکتاتوری حاکم است و ملت اجازه تصمیم گیری بر سرنوشت خود ندارند گفت: اینکه اوباما در چارچوب بحث ها و مصارف داخلی صحبت هایی می کند به نظر نمی رسد نیاز باشد سایر دولت ها وقتی برای پاسخ دادن به آن صرف کنند.

وی ادامه داد: اوباما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قرار دارد و ژانویه سال بعد رییس جمهور جدیدایالات متحده وارد کاخ سفید خواهد شد و از آنجا که به نظر می رسد دموکرات ها چیزی برای عرضه در سیاست خارجی و داخلی ندارند می خواهند از توافق با ایران حداکثر بهره مندی را به دست آورند.

عابدینی تصریح کرد: بر این اساس از الان تا یک سال آینده باید شاهد دوران رقابت های انتخاباتی بین دموکراتها و جمهوری خواهان باشیم.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی اساسا فرصت این را نخواهد داشت که به رصد لحظه به لحظه صحبت های اوباما و سایر مسئولان ایالات متحده که بیشتر مصرف داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با ایران عرصه تاخت وتاز دموکرات ها

توافق با ایران عرصه تاخت وتاز دموکرات ها