مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:362015-08-05سياسي

نخستین شهید خبرنگار لرستان؛ از مبارزه با رژیم طاغوت تا خبرنگاری در جنگ


شهید علیرضا حیدریان نخستین شهید خبرنگار استان لرستان است که در دوران طاغوت به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت و در جنگ تحمیلی نیز با قلم و دوربین خود به مبارزه پرداخته و به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه ای ماندگار از مردانی پاک و بی ادعاست، آسمانیانی که تاب تحمل قفس تنگ دنیا را نداشتند و لبیک گویان رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدند.

در یک برهه از زمان فرزندان این مرزوبوم در دفاع از دین، شرف و حیثیتشان از جان مایه گذاشتند و برای ادای تکلیف و احساس دینی که نسبت به وطنشان داشتند جانانه وارد میدان نبرد شدند.

عده ای در این مسیر به نوعی دیگر ادای وظیفه کردند و با قلم رسایشان حماسه های هم رزمان عزیزشان را به تصویر کشاندند تا سند حقانیت و ازجان گذشتگی فرزندان روح الله به فراموشی سپرده نشود و برای همیشه تاریخ به یادگار بماند.

شهدای اهل قلم؛ حماسه سازانی بی مثال آری؛ به راستی که شهدای اهل قلم و شهدای رسانه، رسالت سنگینی بر دوش داشتند و به درستی ادای تکلیف کردند، عزیزانی که در زیر آتش خمپاره دوربین به دست در پی ثبت لحظه به لحظه عملیات های مختلف بودند، شهدای خبرنگاری که سخت ترین لحظات زندگی هم رزمانشان را به ثبت رساندند اما کسی گوشه ای از رشادت های آنان را توصیف نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شهید خبرنگار لرستان؛ از مبارزه با رژیم طاغوت تا خبرنگاری در جنگ

نخستین شهید خبرنگار لرستان؛ از مبارزه با رژیم طاغوت تا خبرنگاری در جنگ