مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:312015-08-05اقتصادي

18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 141 تختخوابی فردوس نیاز است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ساخت بیمارستان 141 تختخوابی شهرستان فردوس گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای بهره برداری از آن امسال 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجه الله خدمتگزار در بازدید از بیمارستان 141 تختخوابی شهرستان فردوس اظهار داشت: امید است به شرط تخصیص منابع مورد نیاز بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن شاهد افتتاح این پروژه مهم عمرانی در این منطقه باشیم.

وی وجود یک بیمارستان مجهز در فردس را نیاز ضروری این شهرستان دانست و تصریح کرد: با توجه به ورود و اقامت تعداد زیاد مسافران و نیز قرار گرفتن این شهرستان در مسیر زائران حرم حضرت امام رضا(ع) و حجم بالای مسافر در این شهرستان، نیاز است تا یک بیمارستان مجهز با کادر پزشکی متخصص در شهرستان فردوس احداث شود.

استاندار خراسان جنوبی به بعد مسافت فردوس تا مرکز استان اشاره و بیان کرد: همچنین دوری این شهرستان از مشهد موجب شده تا وجود یک بیمارستان مجهز در این شهرستان بیش از پیش احساس شود.

وی به برگزاری یک جلسه کارشناسی در مرکز استان با حضور مسئولان ذیربط برای بررسی وضعیت این پروژه و اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از آن خبر داد و افزود: در این جلسه نیازها و اعتبارات مورد نیاز این پروژه به صورت دقیق و کارشناسانه مورد بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 141 تختخوابی فردوس نیاز است

18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 141 تختخوابی فردوس نیاز است