مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 09:262015-08-05سياسي

هاشمی رفسنجانی: راه آهن نقش مهمی درجابجایی مسافران دارد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری ویژگی های طبیعی نقاط مختلف ایران بر لزوم توجه به گسترش راه آهن تأکید کرد و گفت: راه آهن نقش بسیار مهمی در جا به جایی مسافران و همچنین نقل و انتقال کالاها به ویژه کالاهای با وزن بالا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مدیر عامل و رییس هیأت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، با تأکید بر نقش و تأثیر توسعه راه ها در آبادانی نقاط مختلف کشور به برنامه های راه سازی در سال های پس از جنگ اشاره کرد و گفت: راه در جغرافیای کشورها به مثابه رگ در پیکره انسان هاست که آبادانی و طراوت را به مردم هدیه می دهد.

وی با یادآوری ویژگی های طبیعی نقاط مختلف ایران بر لزوم توجه به گسترش راه آهن تأکید کرد و گفت: راه آهن نقش بسیار مهمی در جا به جایی مسافران و همچنین نقل و انتقال کالاها به ویژه کالاهای با وزن بالا دارد.

هاشمی رفسنجانی جلب رضایت مردم در استفاده از قطار و گسترش راه آهن در سراسر کشور را از ضرورت های توسعه متوازن برشمرد و گفت: باید با استفاده از سرمایه ی بخش خصوصی و برنامه ریزی های راهبردی دولت به این مهم توجه شود.

وی افزود: استهلاک و هزینه ی پایین در کنار سود بالا و امنیت و راحتی سفر از مزیت های استفاده از راه آهن است که کشورهای پیشرفته دنیا به شکل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی: راه آهن نقش مهمی درجابجایی مسافران دارد

هاشمی رفسنجانی: راه آهن نقش مهمی درجابجایی مسافران دارد