مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:352015-08-04سياسي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 13مرداد


تابوی مذاکره با آمریکا شکست؛ جزییات اخذ مجوز فعالیت 17 رسانه از جمله BBC در مردادماه و استقلال بهترین تیم نقل و انتقالات؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تابوی مذاکره با آمریکا شکست اما مخالفان آن هنوز هم دست و پا می زنند.

جزییات اخذ مجوز فعالیت 17 رسانه از جمله BBC در مردادماه+اسامی رسانه و مدت فعالیت" 17رسانه خارجی غیر مقیم برای فعالیت موقت در مردادماه از اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کردند.

عوامل ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت در صدد قلب تاریخ هستند" عضو هیئت رییسه مجلس گفت: بعضی با اطلاعات غلط و بعضاً ناقص در صدد قلب تاریخ هستند و در حالی که دوستانشان عامل ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت شده اند و حال طلبکار زمین و زمان شده اند.

استقلال بهترین تیم نقل و انتقالات/ دکل سرقت شده هم به میدان آمد!+فیلم" مخاطبان برنامه 90، استقلال را به عنوان تیمی که بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته است، انتخاب کردند.

افزایش حقوق معلمان بین 150 تا 600 هزار تومان از ابتدای مهر" معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای مهر، حقوق معلمان بین 150 تا 600 هزار تومان بر اساس رتبه ای که کسب می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 13مرداد

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 13مرداد