مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:362015-08-04اقتصادي

بیش از 102 هزار کارت ملی هوشمند در خوزستان صادر شد


141 هزار و 200 مورد درخواست صدور کارت ملی هوشمند در خوزستان ثبت شده که تاکنون 102 هزار و 500 کارت ملی هوشمند برای هم ​استانی ​ها صادر شده است.

- بهنام مریدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: تمام اسناد هویتی ثبت شده در ثبت​ احوال خوزستان به صورت الکترونیکی بایگانی شده ​اند و اکنون تعداد کل اسناد الکترونیکی موجود در آرشیو اداره کل ثبت ​احوال خوزستان، 7 میلیون و 499 هزار و 46 سند است.

وی افزود: بنا شده امسال در کشور 7 میلیون کارت ملی هوشمند صادر شود و امیدواریم سهم استان خوزستان در این زمینه افزایش یابد.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: صدور کارت ملی هوشمند مزایای ویژه ای دارد که امیدوارم تمام هم استانی های خوزستانی در این راستا هرچه سریع تر اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در چهار ماهه نخست امسال تعداد 35 هزار و 609 شناسنامه مکانیزه برای نوزادان و 37 هزار و 736 شناسنامه مکانیزه برای بزرگسالان صادر شده است.

مریدی اظهار داشت: ثبت احوال خوزستان در راستای هوشمندسازی کارتهای ملی و تبدیل شناسنامه های قدیمی به شناسنامه های مکانیزه اقدامات درخور توجهی انجام داده و با اهتمام ویژه این فعالیت را هم طراز با سراسر کشور انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 102 هزار کارت ملی هوشمند در خوزستان صادر شد

بیش از 102 هزار کارت ملی هوشمند در خوزستان صادر شد