مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:112015-08-04سياسي

بیماران خاص نیازمند از سوی کمیته امداد قزوین حمایت می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با توجه به اینکه خدمات درمانی بیماران بسیار هزینه بردار بوده، حمایت از این بیماران خاص کمیته امداد در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است.

- هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف حمایت از نیازمندان در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و غیره به کار خود ادامه می دهد که هم اکنون حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را دستور کارهای خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در رابطه با اجرای طرح بیمه درمانی مددجویان کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد قزوین با 129 مرکز درمانی در راستای مشارکت در طرح بیمه درمانی عموم مددجویان با کمیته امداد قزوین همکاری می کند که مددجویان می توانند با مراجعه به مراکز درمانی که با کمیته امداد قرارداد دارند، خدمات درمانی دریافت کنند.

صفری در رابطه با اقدامات اساسی صورت گرفته در راستای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد قزوین عنوان کرد: کمیته امداد با برگزاری طرح هایی از جمله مفتاح الجنه، کارآفرینی برای مددجویان، طرح اکرام ایتام و حمایت از مددجویان بی سرپرست و بدسرپرست استان و طرح هایی از همین قبیل به طور جدی از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص نیازمند از سوی کمیته امداد قزوین حمایت می شوند

بیماران خاص نیازمند از سوی کمیته امداد قزوین حمایت می شوند