مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 23:052015-08-04حوادث

بخشدار دشت سر آمل عنوان کرد بی احتیاطی عامل آتش سوزی جنگل های بخش دشت سر آمل


بی احتیاطی گردشگران یکی از عوامل آتش سوزی پنج روز گذشته در جنگل های بخش دشت سر بوده است.

- " در آمل اظهار کرد: بی احتیاطی گردشگران، مسافران و هم استانی هایی که برای سپری کردن اوقات خود به طبیعت پناه می برند یکی از عوامل برای آتش سوزی جنگل های بخش دشت سر بود.

وی افزود: آتش سوزی در جنگل های بخش دشت سر و روستای آهنگرکلا عصر پنج شنبه گذشته اتفاق افتاد که با همکاری مردم، نیروهای امدادی و آتش نشانی در حدود 10 ساعت مهار شد.

این مسئول با اعلام اینکه از سوی دهیاری روستای آهنگرکلا حریق در این منطقه اعلام شد، تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت اطلاعات آتش سوزی در جنگل های بخش دشت سر نیروهای مردمی، امدادی، مسئولان بخشداری و عوامل جمعیت هلال احمر جهت مهار آتش آماده شدند.

بخشدار دشت سر آمل خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی خطر حریق برای حدود 4 هکتار از جنگل های این روستا احتمال می رفت که بیش از یک هکتار آن دچار آتش سوزی شد.

این مسئول با اشاره به تپه ای و صعب العبور بودن جنگل های روستای آهنگرکلا، ادامه داد: با تلاش همه عوامل امدادی این حریق با گذشت حدود 10 ساعت مهار شد.

حسنی گفت: همه ما در مقابل محیط زیست، منابع طبیعی و حراست از جنگل ها مسئول هستیم پس گردشگران، همشهریان و هم استانی ها پس از بهره مندی از طبیعت زیبای مازندران و جنگل ها، در حین ترک محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار دشت سر آمل عنوان کرد بی احتیاطی عامل آتش سوزی جنگل های بخش دشت سر آمل

بخشدار دشت سر آمل عنوان کرد بی احتیاطی عامل آتش سوزی جنگل های بخش دشت سر آمل