مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 22:302015-08-04سياسي

رییس جمهور: ضرورت تحول در آموزش و مدرن شدن آموزش و پرورش در کشور (تکمیلی)


رییس جمهور تحول نظام آموزشی را با توجه به شرایط و تغییرات شگرف جهان امروز، ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی این بود که به ما آموخت چگونه باید به نهاد علم و آموزش استقلال بخشیم ، به آن حرمت بگذاریم ، آن را به روز و با نیازهای جامعه متصل کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای روحانی شامگاه سه شنبه در سی و دومین اجلاس سالانه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار داشت: هر زمان که در کشورمان آموزش و پرورش راه خود را پیدا کرده است، فارابی ها ، ابن سیناها ، ابوریحان ها ،خواجه نظام ها و خواجه نصیرها تربیت شده اند.

آقای روحانی با تاکید بر اینکه باید در برابر علم و دانش فروتن شویم، گفت: آنجا که پرده حیا و خجالت مفهوم ندارد، جایی است که باید در برابر معلم زانو زد و در برابر علم فروتنی کرد.

رییس جمهور با اشاره به این سخن که باید هر کجا حکمت، دانش و علم هست به دنبال آن رفت، اظهار داشت: اساس آموزش باید دارای استقلال باشد چرا که شما اهالی آموزش و پرورش بعد از سالها تجربه بهتر از هر کس می دانید که چگونه باید به فرزندان این کشور علم آموخت ، بهتر از هر کس می دانید که کدام کتاب درسی نقص دارد ، کدام بهترین است و به شیوه های آموزش نوین بیش از دیگران آشنا هستید و ما باید از تجربه شما بیاموزیم که راه بهتر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: ضرورت تحول در آموزش و مدرن شدن آموزش و پرورش در کشور (تکمیلی)

رییس جمهور: ضرورت تحول در آموزش و مدرن شدن آموزش و پرورش در کشور (تکمیلی)