مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 22:202015-08-04سياسي

پیکر شهید مدافع حرم بر روی دستان مردم ملارد تشییع شد+تصاویر


پیکر یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) تشییع و در قطعه شهدای امام زاده بی بی سکینه صفادشت به خاک سپرده شد.

- ظهر امروز پیکر یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب (س) تشییع و در قطعه شهدای امام زاده بی بی سکینه بخش صفادشت شهرستان ملارد به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر محمدعطایی شهید مقاومت و مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور پرشور و گسترده مردم در شهرستان ملارد برگزار شد.

مراسم تشییع این شهید از ابتدای خیابان ولی عصر(عج) آغاز و با همراهی مردم در طی مسیری به سمت حرم حضرت بی بی سکینه(س) با حضور سرهنگ محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد، حجت الاسلام ملکی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد، ائمه جماعات، و مسئولان بخش صفادشت تشییع شد.

حجت الاسلام ملکی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در این مراسم گفت: امروز وظیفه همه ما طی مسیر و ادامه دادن راه این شهیدان است .

ملکی با اشاره به امنیت حاصل از ایثار شهیدان برای کشور اظهار داشت: امروز اگر امنیت داریم و با آرامش زندگی می کنیم، بدانیم آن را مدیون خون شهیدان هستیم.

وی با اشاره هدف والای مدافعان حرمین شریف اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مانند شهدای کربلا که در مسیر دفاع از پسر پیغمبر، در مسیر دفاع از حرم آل الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید مدافع حرم بر روی دستان مردم ملارد تشییع شد+تصاویر

پیکر شهید مدافع حرم بر روی دستان مردم ملارد تشییع شد+تصاویر