مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 21:052015-08-04اقتصادي

رییس سازمان سینمایی خبر داد افزایش فروش فیلم در سینمای ایران


رییس سازمان سینمایی از فروش 60 میلیارد تومانی سینمای ایران در سال 93 خبر داد و گفت: امسال پیش بینی می شود فروش فیلم در سینمای ایران بیشتر از سال گذشته باشد.

- " از رشت، حجت الله ایوبی عصر امروز در جریان بازدید از سینماهای این شهر با اشاره به وجود 350 سینما در کشور اظهار کرد: کشورهای در رده ایران دارای چهار هزار سینما هستند و ظرفیت افزایش سینما در کشور وجود دارد.

وی به فروش 30 میلیارد تومان سینمای ایران در چهار سال دولت گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 60 میلیارد تومان فروش سینمای ایران بود و پیش بینی می شود فروش بیشتری در سال جاری داشته باشیم.

ایوبی با تاکید بر تلاش ویژه برای ساخت سالن سینما در کشور، بیان کرد: ساخت سینما با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی نیازی به اعتبارات دولتی ندارد.

رییس سازمان سینمایی خواستار ارائه مشوق برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در ساخت سینما در کشور شد و تصریح کرد: موج جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت سینما در کشور آغاز شده و آمادگی ایجاد سینما در مجتمع های فرهنگی وجود دارد.

وی گسترش سینما در کشور را نیازمند اراده سیاسی عنوان کرد و گفت: آمادگی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث سینما را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی خبر داد افزایش فروش فیلم در سینمای ایران

رییس سازمان سینمایی خبر داد افزایش فروش فیلم در سینمای ایران