مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 18:512015-08-04سياسي

مجاهدت غواصان هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی به مناسبت تشییع شهدای غواص در شهر کاشان تاکید کرد: مجاهدت غواصان دریادل و گمنام، هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان،" دکتر محمدحسین اعرابی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت تشییع شهدای غواص در شهر کاشان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: سلام و صلوات خداوند بر شهدای سرفراز ایران اسلامی که جوانمردانه 8 سال با تمام وجود در برابر تجاوزات دشمنان ایستادگی کردند و سلام بر ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی که پیام این فرشتگان به حق پیوسته را به خوبی فراگرفته اند و با حضور به موقع در صحنه به همه دنیا اعلام کرده اند که از ادامه راه شهیدان خسته نشده و جانانه از آرمان های مقدس خود دفاع خواهند کرد.

مجاهدت غوّاصان دریادل و گمنام، هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت.

آن ها همچنانی که خدای متعال فرموده است زنده اند.

حماسه شهدایی که در حصار دشمن، ایستاده مرگ را در آغوش کشیدند تا دستان قانون در این سرا تا ابد باز بماند و دستان کسی به ناحق بسته نماند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان نیز در کنار اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور می یابند و اعلام می کنند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت غواصان هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت

مجاهدت غواصان هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت