مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:212015-08-04اجتماعي

احداث بزرگترین پایگاه هلال احمر غرب کشور در بروجرد نیازمند اعتبار


با وجود انعقاد تفاهم نامه بین استاندار و رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکنون هیچگونه اعتباری برای احداث بزرگترین پایگاه هلال احمر غرب کشور در بروجرد در نظر گرفته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد کرمی عصر امروز در جلسه ای به مناسبت هفته اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث و سوانح اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد با دارا بودن دو پایگاه جاده ای ثابت و یک پایگاه موقت در راستای مدیریت بحران حوادث ترافیکی اقدامات قابل قبول و به موقعی انجام داده است.

وی افزود: پایگاه شهید موسوی در محور زالیان و پایگاه شهید ولیپوری در محور اشترینان پایگاه های ثابت این سازمان هستند همچنین مجوز تبدیل تنها پایگاه موقت این شهرستان به ثابت اخذ شده که در محورهای مورد نظر به انجام خدمت بپردازد.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد با تشریح عملکرد این سازمان در چهار ماهه نخست سال جاری در حوزه امداد و نجات جاده ای در سه پایگاه فعال این شهرستان، بیان کرد: امداد رسانی در 55 فقره تصادف، 17 فقره رهاسازی مصدوم که توسط ست های نجات انجام شده است که تعداد مصدومان این حوادث 35 نفر بوده که 29 نفر از آنها به مراکز درمانی داخل شهر انتقال داده شده و 6 نفر نیز به علت شدت جراحات ناشی از تصادفات جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین پایگاه هلال احمر غرب کشور در بروجرد نیازمند اعتبار

احداث بزرگترین پایگاه هلال احمر غرب کشور در بروجرد نیازمند اعتبار