مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 17:152015-08-04پزشكي

در زمینه دارو باید آنقدر تلاش کنیم که تولید کننده باشیم


فرصت 30 درصدی به استان های محروم برای جذب نیروهای پزشکی داده شده است که این به ضرر استان های برخوردار تمام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی شهریاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر تمامی مراکز بهداشتی و درمانی استان دارای پزشک و امکانات و تجهیزات پزشکی اند و بیمارستان های جدید در منطقه در حال احداث است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه بیش از صد نفر از استان وارد رشته های تخصصی پزشکی شده اند ادامه داد: امسال قرار است 120نفر را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در زابل و زاهدان بگیرند که80 نفر از این تعداد بومی منطقه هستند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: این دانشجویان افرادی بودند که با نمره معمولی قبول نمی شدند بلکه با تلاش فراوان قبول شده اند.

وی با بیان اینکه تحریم دارویی در چند ماه گذشته وجود نداشته است و همچنین تحریم ها نقاط مثبت نیز داشته تصریح کرد: تحریم ها در سیستم دفاعی کشور کمک شایانی کرده است در بحث دارو باید آنقدر تلاش کنیم که تولید کننده باشیم و اگر این تحریم ها نبود نمی توانستیم خودمان را به جایی برسانیم.

شهریاری با بیان اینکه ایران از نظر واردات لوازم آرایشی دومین کشور است اضافه کرد: باید در این زمینه فرهنگ سازی در بین مردم انجام شود و به آنها آموزش داد که این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه دارو باید آنقدر تلاش کنیم که تولید کننده باشیم

در زمینه دارو باید آنقدر تلاش کنیم که تولید کننده باشیم