مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 16:462015-08-04اقتصادي

صنایع بومی در قزوین حمایت شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای تولید محصولات صنعتی مرغوب باید صنایع بومی لز سوی مسئولان مربوط در قزوین حمایت شوند.

- " از قزوین، عبدالقهار ناصحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حمایت صنایع از سوی مسئولان مربوطه اظهار داشت: در راستای تولید محصولات صنعتی مرغوب باید صنایع بومی از سوی مسئولان مربوط در قزوین حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه صنعتی برخوردار است، بیان کرد: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه های مختلف از جمله صنعت و توسعه صنایع در استان برخوردار است که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: مدیران و مسئولان بخش های صنعت و سرمایه گذاران در این بخش باید از ظرفیت ها و امکانات موجود در استان بهره گیری کرده و در جهت رونق اقتصادی استان تلاش کنند.

ناصحی با بیان این مطلب که توسعه بازار واحدهای صنعتی باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: توسعه بازار واحدهای صنعتی باید در اولویت کاری مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید در زمینه برطرف کردن موانع و مشکلات واحدهای صنعتی با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند و در زمینه توسعه این وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع بومی در قزوین حمایت شوند

صنایع بومی در قزوین حمایت شوند