مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 15:002015-08-04اقتصادي

شهردار زنجان خبر داد تحقق 55 درصدی بودجه شهرداری زنجان طی 4 ماه گذشته


شهردار زنجان میزان تحقق درآمدهای چهار ماهه نخست سال جاری را حدود 55 درصد از چهار دوازدهم موردنظر اعلام کرد و گفت: از سهم 62 میلیارد و 600 میلیون تومانی در این مقطع، - ه گزارش " از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیگیری اجرای مصوبات شورا در همه حوزه ها از جمله بخش بودجه اظهار داشت: شهرداری تلاش خود را برای تحقق بودجه مصوب انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه 80 درصد از پروژه های عمرانی مصوب شهرداری زنجان به مرحله عقد قرارداد رسیده است، اضافه کرد: وضعیت پروژه های شهرداری زنجان در درایو خاصی به صورت هفتگی به روز رسانی شده و اعضای شورا هم می توانند با مراجعه به درایو مورد نظر از وضعیت آنها آگاه شوند.

شهردار زنجان از در نظر گرفته شدن بودجه توسط شهرداری زنجان برای اجرای برخی اقدامات عمرانی در بازار زنجان خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی بازار زنجان توسط میراث فرهنگی انجام می شود که بر اساس تفاهمنامه منعقده در کف سازی بازار است.

وی با تاکید بر تشکیل جلسات هیئت امنای بازار با شهرداری زنجان برای بررسی معضلات موجود در آن ادامه داد: باز بودن سرویس های مساجد موجود در بازار برای استفاده عمومی و تفاهم برای ارائه راه کارهای مد نظر در نصب تابلوهای راهنما و علائم با فرمت های مد نظر و در نهایت فضای سبز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان خبر داد تحقق 55 درصدی بودجه شهرداری زنجان طی 4 ماه گذشته

شهردار زنجان خبر داد تحقق 55 درصدی بودجه شهرداری زنجان طی 4 ماه گذشته