مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:552015-08-04سياسي

20 مرداد رخ می دهد تدفین 2 شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج


فرماندار تویسرکان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در بیستم مرداد ماه در شهر فرسفج خبر داد و گفت: هفدهم مرداد ماه تویسرکان به شمیم 11 شهید گمنام دفاع مقدس معطر می شود.

- " از تویسرکان، مهرداد موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم خاکسپاری شهدای گمنام، از تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر فرسفج از توابع تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: مقدمات آیین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام گلگون کفن با همت دستگاه های مربوطه بخش قلقل رود با محوریت سپاه مهیا شده است.

وی با اشاره به مشخص بودن کمیته ها گفت: کمیته ها باید برای فراهم کردن بسترهای لازم به منظور باشکوه برگزار شدن آیین تشییع و تدفین همه توان خود را به کار گیرند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به تدفین و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام دو ماه قبل در شهر سرکان، تاکید کرد: شهدای گمنام در حضور بی بدیل مردم و مسئولان با شکوه و عظمت خاصی در پارک تفریحی و توریستی کمربسته آرام گرفتند.

وی با اشاره به حضور پیکر مطهر 11 شهید گمنام در تویسرکان گفت: 17 مردادماه امسال شهرستان تویسرکان به شمیم عطرآگین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس معطر می شود.

موسوی با تاکید بر اینکه شهدا از افتخارات ما هستند، تاکید کرد: کمیته پشتیبانی به نحو شایسته از میهمانان همراه شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مرداد رخ می دهد تدفین 2 شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج

20 مرداد رخ می دهد تدفین 2 شهید گمنام در پارک کوهستانی شهر فرسفج