مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:112015-08-04دانش

همکاری تحقیقاتی دانشگا ه های عراق و علوم پزشکی قم افزایش می یابد


رییس دانشگاه جابر بن حیان کوفه گفت: دانشگاه های عراق برای افزایش همکاری علمی و تحقیقاتی با دانشگاه علوم پزشکی قم آمادگی کامل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی صاحب الشمری ظهر امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و هیئتی از روسای دانشگاه های بزرگ وزارت علوم عراق که در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با تقدیر از استقبال و میزبانی دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه یکی از دانشگاه های مهم ایران به حساب می آید که حضور ما در آن سبب خرسندی است.

رییس دانشگاه جابربن حیان کوفه با اشاره به اینکه با ایجاد بسترهای مناسب برای می توان زمینه افزایش همکاری ها را ایجاد کرد، افزود: انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی میان دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگاه جابر ابن حیان پیشنهاد مناسبی است که از آن استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربیات این دانشگاه در بحث های تحقیقاتی و پژوهشی، تبادل بیمار و دانشجویان از اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد و از آن استقبال می کنیم، گفت: این افزایش تعاملات آثار زیادی برای هر دو دانشگاه ایجاد می کند.

الشمری با اشاره به اینکه تمایل داریم در دوره های تکمیلی از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی قم استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: در زمینه طب سنتی می توانیم روابط خود را گسترش دهیم و با توجه به علای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تحقیقاتی دانشگا ه های عراق و علوم پزشکی قم افزایش می یابد

همکاری تحقیقاتی دانشگا ه های عراق و علوم پزشکی قم افزایش می یابد