مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 14:002015-08-04اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد اجرای طرح اعتکاف علمی دانش آموزان در گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح اعتکاف علمی، پیک علمی و اردوی درسی برای دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سال 95 در این استان خبر داد.

- " از رشت، مهدی حاجتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه یک و دو رقمی گیلان در کنکور سراسری سال 94 اظهار کرد: سال 93 دانش آموزان گیلان رتبه بسیار خوبی در کشور کسب کردند.

وی شرکت در آزمون کنکور را بسیار سخت و نفس گیر عنوان کرد و افزود: امسال با تعداد بیشتری در کسب رتبه های دو رقمی آزمون کنکور در گیلان مواجه هستیم.

حاجتی با بیان اینکه پنج دانش آموز تک رقمی در کنکور سراسری سال گذشته از گیلان داشتیم، تصریح کرد: امسال سه نفر از دانش آموزان در استان حائز رتبه تک رقمی در کشور شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تعداد دانش آموزان تک و دو رقمی حائز رتبه در کنکور سراسری در سال گذشته از استان را 29 نفر خواند و بیان کرد: امسال 38 نفر از دانش آموزان در گیلان حائز رتبه نخست و دوم کنکور سراسری شدند.

وی به رشد بین رشته ای در دانش آموزان گیلانی اشاره کرد و گفت: امسال دانش آموزان کیانا تدبیر ، زهره بابایی و غزاله خیری رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری را کسب کردند.

حاجتی با اشاره به اینکه تعداد 14 نفر در رشته تجربی کنکور سراسری از گیلان حائز رتبه دو رقمی شدند، خاطرنشان کرد: هشت نفر در رشته ریاضی، هشت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد اجرای طرح اعتکاف علمی دانش آموزان در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد اجرای طرح اعتکاف علمی دانش آموزان در گیلان