مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:362015-08-04ورزشي

راه اندازی والیبال ساحلی در اردبیل نیازمند حمایت شهرداری است


رییس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: برای راه اندازی والیبال ساحلی در ساحل دریاچه شورابیل، نیازمند حمایت جدی شهرداری و شورای شهر اردبیل از این موضوع هستیم.

- " اظهار داشت: ورزش بهترین راه مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد است و لزوم توجه به ورزش در استان اردبیل باید برای ریشه کنی و گرفتار نشدن جوانان استان در این دام، بیش تر از قبل مورد توجه باشد.

وی گفت: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری اردبیل توجه ویژه ای به این بحث دارند که لازم است در کنار توجه به ورزش همگانی، بخش قهرمانی و الگوسازی در ورزش نیز مورد توجه و حمایت باشد چرا که این کار باعث به وجود آمدن شور و نشاط در جوانان استان شده و روحیه ورزشی و گرایش به ورزش را در بین جوانان اردبیل تقویت می کند.

رییس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: متاسفانه آسیب های ناشی از اعتیاد همیشه دامن گیر جامعه می شود که ریشه یابی و بررسی علت این موضوع به طور یقین می تواند یک راه کار عملیاتی برای حل مشکلات در این زمینه و نیز ترویج معنویت در بین جوانان و ایجاد آینده ای روشن با گرایش به ورزش برای آن ها ایجاد کند.

فلاحی تصریح کرد: رشته های مختلف ورزشی هرکدام می تواند مخاطبین زیادی از جوانان برای خود جلب کند که خوشبختانه در حال حاضر اقبال و استقبال عمومی از رشته ورزشی والیبال در اردبیل افزایش یافته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی والیبال ساحلی در اردبیل نیازمند حمایت شهرداری است

راه اندازی والیبال ساحلی در اردبیل نیازمند حمایت شهرداری است